It's A Bird, It's A Plane, It's Superman! Nederlandse Films Online Kijken Gratis


It's A Bird, It's A Plane, It's Superman! 1975, Dit is een erg strakke film. Elementen binnen: dialoog, acties, verlichting, setting, al deze hebben de neiging om elkaar te versterken om een ​​solide beeld te schilderen. Het is een perverse logica die bepaalt uiteindelijk en zevende zonde vullen perfect de cirkel van gebeurtenissen begonnen met de eerste.

Dus, op het einde, ik kan deze film niet genoeg aanbevelen, Ik heb het genoegen van het zien van gehad.

De plot en subplots van deze film zijn gevuld met moraal, humor en pure humor. Voeg toe aan het feit dat dit maakt deze film een van de favoriete.

It's A Bird, It's A Plane, It's Superman! Kijk Gratis Films.


Wat een film, voor jong en oud. Zal je laten juichen en met vreugde en lachen totdat je buik doet pijn en huilen als je een grote softy. Een film kunt u tijd kijken op keer. Kleurrijk en plezierige

Ik ben net klaar met het bekijken van deze film voor het eerst. Ik had hoge verwachtingen sinds het uit deze film kwam. Mijn verwachtingen voldaan en overtrof. Deze film is uitstekend.

De personages trekken je in het verhaal en leiden u naar een perfecte afsluiting.

De film vergt veel slimme wendingen en houdt zijn publiek betrokken bij de film. De waarnemend ziet er fantastisch uit voor zijn tijd en jaar is verstreken sinds de dag dat het werd uitgebracht en nog steeds.


  • Publiceerde : 1975.
  • Begroting :
  • IMDB Rating : 6.7/10 (94186 votes).
  • Vote : 3.5
  • Formaat : 1080p-720p-1080i HDTV 1280×720-1920×1080-1440×1080 .
  • Type video : H.264,amv,MPEG-1,FLV,f4p,.mpg.
  • Compagnie : DC Comics, DC Entertainment
  • Vertaling : Dutch, FR, DE, EN, RU, UK, SO, QG, YW, JF, KI, DM, PI, CU.
  • Taille du fichier : 517 MB.
  • Taal : English - Dutch
  • Duur van de film : 1h 53 min.
  • Tags : Komedie gratuit
  • Totale Tegenpartij : 4397
  • Download : 8045
  • Aantal Stemmen : 4


  • Het verhaal is fantastisch in deze film en zeer gemakkelijk te volgen. Deze film blijft de ontwikkeling van de plot en de personages omhoog tot het laatste moment. Highlight en een zeer intense en grappige film.

    It's A Bird, It's A Plane, It's Superman! Films Kijken Met Ondertiteling


    Dit was een goede film die ik heb gezien, Ik heb deze film veel tijd gezien, Ik heb gewoon niet de tijd, maar in dit geval liggen de zaken anders. Deze film zou dus goed zijn geweest, toch is het echt verschrikkelijk. Ik ben een volledige voorstander van plezier maken in films en geloof ophangen, maar in deze film, zelfs maar te proberen om dat te doen wordt onderbroken door schokkende personages met schokkende lijnen. Als mensen in het echte leven reageren zoals veel van deze dingen in de film doen, je zou kunnen worden vergeven dat je ze in het zicht schiet. Het is eigenlijk een best leuk filmpje aan het einde ik wana maar één ding zeggen ik hou van deze film

    Reacties