The Pill Nederlandse Films Gratis Online Kijken


The Pill , Ik zou zeker deze film aanraden, voor mensen van verschillende leeftijden. Niet alleen zou ik aanraden deze film om zijn eindeloze komische scènes, maar ook vanwege zijn verfrissende verhaal lijn. De combinatie van deze twee elementen maakt deze film relatable aan iedereen voor we lijken te zoeken naar films die ons in staat om amusement te uiten of voor een nieuw plot. Verder hebben de unieke personages toegevoegd aan het algehele uiterlijk van de film.

Ik heb alleen maar goede opmerkingen voor deze film, en ik zou door kunnen gaan, maar als je deze film niet hebt gezien, weet je niet wat je mist.

De goede tijden verlopen uiteindelijk in de film, de film toont goed het ontrafelen van de personages en het bedrijf. Niemand vermeldt daar iets over in zijn beoordelingen. Iedereen doet alsof hij al deze vreselijke dingen heeft gedaan en de dingen blijven gewoon op schema en alles komt goed uit, maar het doet niet, het komt allemaal neer te storten

The Pill 2012 Film Online Gratis Kijken.


Wanneer u kijken naar de film het voelt alsof je binnen en je hart klopt snel.

De regisseur is buitengewoon bekwaam en muziek is voorbeeldig en past op de achtergrond, een goede film te zien.

Om te beginnen is deze film niet voor uw typische comic fans, dit is meer voor de fans die genieten van films als een kunst. Het verhaal is diep, zanderig en emotionele met niet een hoop humor.

De actie is rauw en korrelig, net als de film. Maar ik wilde gewoon springen in het scherm en vecht samen met hen. Als u op zoek bent naar grote set-stukken en grote special effects, zult u teleurgesteld zijn.


  • Vertaling : Dutch, FR, DE, EN, HU, GT, WY, LE, HY, CW, GR, LB, RC, UK.
  • Gepubliceerd : 2012.
  • Begroting :
  • Vote :
  • Formaat : 1080p-720p-1080i DVDRip 1280×720-1920×1080-1440×1080 .
  • Bestandstype : SWF,FLV,MP4,FLV,f4a,.mpeg.
  • Compagnie : Digital Playground
  • Taille du fichier : 503 MB.
  • Taal : Dutch - English
  • Duration : 2h 53 min.
  • Genre : stream
  • Uitzicht : 6506
  • Download : 1045
  • IMDB Rating : 7.2/10 (98543 votes).
  • Aantal Stemmen :


  • Al met al is dit een fantastische film. Ik weet dat het vroeg in het jaar is, maar dit zou kunnen komen, mijn favoriete film van het jaar. Het is zo rauw en eerlijk met geweldige actiescènes en een echte karakterstudie van hoe geweldige mannen moeten omgaan met hun eigen demonen. Als je niet naar een actiefilm gaat en een open geest hebt, denk ik dat iemand echt van deze film kan genieten.

    The Pill Gratis Online Series Kijken Met Nederlandse Ondertiteling


    Alles aan de film is perfect. Handelen, richting, scenario, de film zit vol leven. Een perfecte mix voor een verbluffende filmthriller.

    Ik ben helemaal weg van deze film, Het was het wachten meer dan waard en ik denk dat het het heel goed zou doen tijdens het prijzenseizoen. Het is de moeite waard om het wegzetten drie uur van je leven om deze film te kijken, je zult niet teleurgesteld zijn.

    Reacties