M the Damned Series Kijken


M the Damned 1982, Dit is een erg strakke film. Elementen binnen: dialoog, acties, verlichting, instelling, al deze neiging aan elkaar versterken tot een vast beeld te schetsen. Het is een perverse logica die de laatste en de zevende zonden volkomen perfect maakt voor de cirkel van gebeurtenissen die met de eerste is begonnen.

Dus, op het einde, ik kan deze film niet genoeg aanbevelen, Ik heb het genoegen gehad om te zien.

De plot en subplots van deze film zijn gevuld met moraal, humor en pure wit. Toevoegen aan het feit dat dit deze film tot een favoriet maakt.

M the Damned Kijk Films Online.


Wat een film, voor jong en oud. Zal je op te vrolijken en met vreugde en lachen tot je buik pijn en huilen als je een grote softy. Een film kunt u tijd kijken op keer. Kleurrijk en plezierige

Ik ben net klaar met het bekijken van deze film voor het eerst. Ik had hoge verwachtingen sinds het uit deze film kwam. Mijn verwachtingen werden gehaald en overtroffen. Deze film is uitstekend.

De personages brengen je naar het verhaal en leiden je naar een perfect einde.

De film vergt veel slimme wendingen en houdt zijn publiek betrokken bij de film. Het acteerwerk ziet er geweldig uit voor zijn tijd en jaren is verstreken sinds de dag waarop het werd vrijgegeven en nog steeds.


  • Gepubliceerd : 1982.
  • Begroting :
  • IMDB Rating : 8.3/10 (38283 votes).
  • Vote : 9
  • Video : 1080p-720p-1080i BRRip 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Type video : ASF,RMVB,MPEG-1,MXF,f4p,.mpg.
  • Compagnie :
  • Vertaling van de film : Dutch, FR, DE, EN, BG, DX, NA, WR, NH, GN, ID, YU, DZ, YA.
  • Taille du fichier : 400 MB.
  • Taal : English - Dutch
  • Duur van de film : 1h 55 min.
  • Genre : Misdaad, Drama, Thriller en ligne
  • Uitzicht : 856
  • Download : 7375
  • Aantal Stemmen : 1


  • Het verhaal is geweldig in deze film en zeer eenvoudig te volgen. Deze film blijft de ontwikkeling van de plot en de personages omhoog tot het laatste moment. Zeker moet zien en een extreem intense en grappige film.

    M the Damned Thuis Online Kijken


    Dit was een goede film die ik gezien, Ik heb deze film veel tijd gezien, Ik heb gewoon niet de tijd, maar bij deze gelegenheid zijn de zaken anders. Deze film zou dus goed zijn geweest, toch is het echt verschrikkelijk. Ik ben een totaal voorstander van plezier op films en schorsing van het geloof, maar in deze film, zelfs maar te proberen om dat te doen wordt onderbroken door schokkende personages met schokkende lijnen. Als mensen reageerden in het echte leven, zoals veel van deze doen in de film, je zou kunnen worden vergeven voor te schieten op zicht. Het is eigenlijk een best leuk filmpje aan het einde ik wana maar één ding zeggen ik hou van deze film

    Reacties